Kunai
Cena: 50G
Opis:jest to krótki nóż do walki w zwarciu jak i do miotania. Jego uchwyt jest zazwyczaj obwiązany bandażem aby był wygodny w posługiwaniu się nim.
Duży kunai
Cena 100G
Opis:Duży kunai inaczej kunai większego kalibru. Jest większy od swojego pierwowzoru i stosuje się go jako miecz.
Shurikeny
Cena:20G za sztukę
Opis:Shurikeny zwane gwiazdkami ninja, występują w trzech różnych odmianach: małe Shurikeny oraz dwa typy dużych Shurikenów (zwykły oraz Fuuma Shuriken). Te pierwsze są poręczne, łatwe w użyciu, lecz nie przynoszą zbyt dużych efektów. Natomiast duże Shurikeny są trudniejsze w obsłudze (trzeba jednak mieć siłę, żeby takim rzucić), mniej poręczne, ale jak już kogoś nim trafisz, to raczej przyniesie efekty. Jest jeszcze jeden, chyba najlepszy pod względem zadawanych obrażeń, oraz poręczności Shuriken. Jest nim Fuma Shuriken. Ma zakrzywione ostrza, więc zadaje większe obrażenia niż zwykły duży Shuriken, a jednocześnie jest poręczny, ponieważ można go złożyć. Kiedy jest złożony jest niewiele większy od Kunai. Dużych Shurikenów używają głównie bardziej doświadczeni ninja. Geninowie wolą zazwyczaj klasyczne, małe Shurikeny.
Senbon
Cena: 10G
Opis:Senbon Czyli po prostu, długa, metalowa igła. Rzadko który ninja używa tego typu broni. Senbon jest skuteczny jedynie dla medycznych ninja i ANBU, którzy wiedzą gdzie celować. Wiedzą gdzie są witalne punkty. Ogólnie mało zabawna zabawka która nie jest używa przez Geninów (są wyjątki).
5.Makibishi Są to typowe kolce rzucane przez Shinobi na ziemię, w celu zaskoczenia przeciwnika, lub spowolnienia podczas pościgu lub ucieczki, ich ostrza są tak przystosowane by przebiły stopę bądź materiał o dość grubej strukturze na wylot.
Wybuchowa notka
Cena:45G
Opis:Wybuchowa notka - Kawałek papieru z zapisaną na niej pieczęcią. Działa na zasadzie bomby z opóźnionym zapłonem - najpierw zaczyna płonąć a potem wybucha z dużą siłą. Używana do zastawiania pułapek i ataków z zaskoczenia (np. przyklejone na plecy niedużego zwierzaka czy przyklejona do kunai.)
Metalowe linki
Cena:10G za 2
Opis:Metalowe linki - Bardzo wytrzymałe i łatwe w użyciu. Można nimi przywiązać przeciwnika do drzewa bądź do jakiejś pobliskiej rzeczy. Są też wykorzystywane do pułapek.
8.Granaty dymne Odbezpieczamy granat a w okół jest dużo dymu. Nic nie widać. Można wtedy zaskoczyć przeciwnika.
Wachlarz
Cena:500G
Opis:Wachlarz Jest wszechstronny, służy do latania, odpierania ciosów i atakowania. Są na nim 3 gwiazdy, które odsłania wraz ze wzrostem poziomu walki. Gdy całkiem otworzy się wachlarz - uciekać kto może, walka w końcu się zaczęła.
Katana
Cena:1.000G
Opis:Katana Wszystkim dobrze znany "miecz" o długim, smukłym i zaostrzonym ostrzu, oraz ozdobionej bądź owiniętej w materiał rękojeści.
Mała bomba eksplodująca
Cena:1000G
Opis:Bombka eksplodująca podobna do wybuchającej notki lecz pod inną postącią. Wybycha w ciągu paru sekund.
Marionetka
Nazwa: Karasu
Cena: 3.000G
Ranga: Chunin
Opis:W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni takich jak kunie senony, ostrza, rozwijające się twarde kończyny, i wiele innych. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. Karasu ma swoją specjalną umiejętność podobną do Doton no Jutsu, lalka może poruszać się pod ziemią i w danym Momencie ”wyskoczyć”. Można ją rozłożyć na części każda z nich na końcu ma ostrze długie na metr. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Kiedy marionetka wyraźnie nie radzi sobie z wrogiem, wtedy lalkarz wkracza do akcji.
Bronie :
Senbony wystrzeliwane z rozkładających się na pół rąk. (Nasączone trucizną)
Kunie wystrzeliwane z ust marionetki.
Każda kończyna ma na swoim końcu ukryte ostrze. (Nasączona trucizną)
Granaty dymne wystrzeliwane z rozkładających się na pół rąk.
Granaty z trucizną wystrzeliwane z rozkładających się na pół rąk.
Czas opanowania : 10h
Plusy:
-wielka szybkość
-możliwość sterowania pod ziemią
-spory asortyment broni
Nazwa: Kuraori
Cena: 3.500G
Ranga: Chunin
Opis: Tłumacząc na polski Kuraori znaczy czarna mrówka. Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być pochłonięty przez kukiełkę, z której nie jest w stanie się wydostać. Członek klanu Ayatsuri przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu ,na końcu których są ostrza.
Bronie :
Senbony wystrzeliwane z rozkładających się na pół rąk. (Nasączone trucizną)
Kunie wystrzeliwane z ust marionetki.
Shurikeny wystrzeliwane z klatki piersiowej.
Pojemnik do którego można zamknąć przeciwnika.
Wysuwające się z rąk ostre jak brzytwa ostrza. Wystarczy objąć przeciwnika by wbiły się głęboko w ciało. (Nasączone trucizną)
Plusy:
-pojemnik do zamknięcia przeciwnika dostosowuje się do jego wielkości.
-możliwość sterowania pod ziemią
Minusy:
-noszona na plecach spowalnia ruchy
Czas opanowanie 18h
Nazwa: Sanshouuo
Cena: 5.000G
Ranga: jounin
Opis: Ta marionetka nie jest pełną broni maszyną do zabijania. Ta kukła pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę. Ta zabaweczka jest stworzona do obrony. Na plecach posiada rozkładającą się ogromną tarczę która jest w stanie pomieścić w swoim środku czterech ludzi.
Można ją przebić znając słaby punkt lub używając techniki rangi A bądź wyższej
Minusy:
-Całkowity brak broni.
-powolne ruchy.
-ograniczony zasięg przemieszczania w jednej turze do 30metrów.
Plusy:
-Można jeździć w jego środku.
-Doskonały do obrony.
Czas opanowania : 20h
Nazwa: Hiruko
Cena: 7.500G
Ranga: Sage/Kage
Opis: Jak poprzednie marionetki również stworzona przez czerwonego skorpiona z Suny Sasoriego. Ta lalka służy jako arsenał śmiercionośnych broni i za pancerz. Na pierwszy rzut oka można odnieść wrażenie, że tak właśnie wygląda ciało używającego. Główną bronią marionetki jest, ogromny ogon nasączony trucizną. Jednak w swoim asortymencie ma również inne bronie które również są zatrute. Hiruko można zniszczyć techniką rangi S.
Bronie :
-Ogon podobny do skorpionowego nasączony trucizną.
-Kunaie, shurikeny i senbony wystrzeliwane, z ust oraz jednej ręki.
-Wypływający z dłoni trujący dym oddychanie nim dłużej niż 10sekund jest równane ze śmiercią.
Plusy:
ogon nasączony trucizną przeznaczony do ataku jak i do obrony.
spory asortyment broni.
Minusy:
-powolny.
-możliwość wysadzenia go wybuchową notką.
Czas opanowania 28h
Gurda
Cena:1.500G
Opis:Gurda którą można napełnić np. wodą, piaskiem. Lecz napełniać należy samemu. Świetny przedmiot dla shinobi posługujących się Suitonem. Można ją nosić jak plecak dzięki rzemykowi, który jest do niej przymocowany. Trzeba pamiętać, że napełniona gurda sporo waży. Kluczowy atrybut klanu Seichuu. 
Zwoje
Zwoje - Kolejny podstawowy element ekwipunku każdego ninja. Może mieć najróżniejszą zawartość. Począwszy od jakichś drobnostek po jakieś najważniejsze informacje, które mogą być bardzo cenne dla jego właściciela. Wiadomo co tam może się jeszcze znaleźć ? Każdy ma takie zwoje na swoje potrzebny. I co się tam znajdzie to zależy tylko i wyłącznie od ich właściciela, podstawowa rzecz klanu Gashi. Występują zwoje różnej wielkości. 
Mały zwój - 100G
Średni zwój - 500G
Duży zwój - 2000G
Offline
Kupuje Katana za 1000G
Offline